Моля, въведете email или телефонен номер, с който сте завършили поръчката си

Как да върна или заменя продукт?

  • Въведете номерът на вашата поръчка, email адрес или телефонен номер и натиснете "Продължи". Данните за вписване може да откриете и на разписката за поръчката, която сте получили в пакета с продуктите
  • Следвайте инструкциите и избереете продуктите, които искате да върнете/ замените
  • Ще получите email за потвърждение, с адресът ни за връщане

 

Кои продукти, могат да се върнат/заменят?

Може да върнете или замените продукти от вашата поръчка до 30 дни след получаването ѝ.

  • Продуктите трябва да бъдат в същото състояние, в което са получени (сгънати и пакетирани)
  • Продуктите не трябва да са носени, прани или изцапани
  • Продукти правени по индивидуален дизайн или заявка на клиента НЕ могат да бъдат връщани или заменяни

Има ли допълнително таксуване за връщането?

  • Няма допълнителни такси за връщането на продуктите
  • Сумата за първоначалната доставка не се възстановява
  • Куриерската такса за връщането е за сметка на клиента

 

Какви са сроковете за възстановяване на сумите и смяна на продуктите?

  • Сумите се възстановяват до 14 дни след като получим върнатите продукти и се уверим в тяхна цялост и търговски вид
  • Замяната на продуктите се извършва до 5 работни от датата на получаване и след като се уверим в тяхна цялост и търговски вид